ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    נזיקין, ביטוח וביטוח לאומי

    ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוח בריאות

    מטרתם של ביטוחי אובדן כושר עבודה וביטוחי הבריאות הפרטיים, היא לסייע למבוטחים באחת מהשעות הקשות בה יאלצו המבוטחים להתמודד עם...

    קרא עוד

    תביעות בגין נזקי רכוש

    ישנם סכנות וסיכונים רבים אשר יכולים להוביל לנזרים לרכוש נזק מדליקה, נזקי הצפה מהקומה למעלה או מתשתית עירונית לקויה, נזק...

    קרא עוד

    עורך דין תאונות עבודה

    תביעות בגין תאונות עבודה משרדינו הינו משרד בוטיק המתמחה בייצוג של נפגעי עבודה ומימוש הזכויות המגיעות לנפגעי עבודה. אנו מעניקים ליווי צמוד...

    קרא עוד

    תביעות בגין ביטוח סיעודי

    תביעות סיעוד רובנו דואגים לבטח את עצמנו בביטוח סיעודי מתוך הנחה כי בשעת מצוקה, נוכל להישען על קצבת הפוליסה ולא נהיה...

    קרא עוד

    עורך דין תביעת ביטוח

    תביעות נגד חברות הביטוח המרחב הביטוחי סבבינו עשיר בביטוחים שונים. אנו רוכשים ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח דירה, ביטוח רכב...

    קרא עוד

    פטור ממס הכנסה

    הידעתם, מי שנקבעה לו 100% נכות רפואית בשל ליקוי אחד, או למעלה מ-89% לפי נכות משוקללת, זכאי לפטור ממס הכנסה עד...

    קרא עוד

    עורך דין ביטוח לאומי

    מדינת ישראל הוקמה בתור מדינת רווחה. במאה ה-21 רמת המחויבות של המדינה לאזרחים אמנם נמוכה יותר, אבל ישראל עדיין מושיטה יד ואפילו חבל הצלה למי שזקוק לסיוע כלכלי עקב מחלה או תאונה. מקור העזרה העיקרי הוא כמובן המוסד לביטוח לאומי שמשלם גם גמלאות ארוכות מועד (למשל לנכים לצמיתות), גם גמלאות כתחליף לשכר (לדוגמה, אחרי תאונת עבודה), גם גמלאות שמאפשרות קיום בכבוד כשרמת ההכנסה מתחת לרף מסוים וגם גמלאות שמטרתן שיקום. רוב עובדי המוסד הממשלתי מודעים לחשיבות תפקידם ומשתדלים לסייע לאוכלוסיות הרלוונטיות, אבל יש גם מצבים שבהם רק עם מעורבות עורך דין ביטוח לאומי אכן משלם את הגמלה המגיעה לאדם. במשרד עורכי הדין תומר יוסף מטפלים במקרים אלה בהצלחה כבר שנים רבות, בזמינות גבוהה ומתוך מחויבות אמיתית לכל לקוח.

    איך בעזרת עורך דין ביטוח לאומי משלם לכם את המגיע לכם?

    * איסוף מידע רפואי – על-מנת לקבל גמלת נכות, הכרה במחלת מקצוע וזכויות נוספות, יש להציג הוכחות לפגיעה הרפואית ולמגבלות שהיא מייצרת. עו"ד מומחה לביטוח לאומי ידאג לאסוף את כל המסמכים הרלוונטיים ובמידת הצורך יצרף גם חוות דעת של מומחים שיגייס עבור התביעה.

    * התייצבות בוועדה הרפואית – על-פי חוק כל מי שמוזמן לוועדה רפואית רשאי להביא איתו עורך דין. כמו כן עורך הדין רשאי לענות בשם האדם על כל שאלה. המיומנות של עורך הדין מבטיחה ייצוג יעיל, כך שחברי הוועדה יקבלו תמונת מצב מלאה ומשכנעת.

    * ניהול הליכים משפטיים – אם המוסד לביטוח לאומי דחה תביעה של אדם, הוא רשאי להגיש ערעור. אם גם הערר לא התקבל, ניתן להיעזר בבית דין לעבודה. עורך דין מנוסה ינצל את כל האפיקים האפשריים עד לקבלת התוצאה הרצויה.

    עו"ד ביטוח לאומי – לא להתמודד לבד מול הממסד

    במקרים רבים בזכות הליווי המשפטי של עורך דין ביטוח לאומי ממלא את חובתו ומושיט לאדם את מלוא הסיוע המגיע לו. למעשה, לעיתים עצם המעורבות של גורם מקצועי בתהליך מטה את הכף ומניעה את אנשי המוסד להיות קשובים יותר וכן לא להערים מכשולים מיותרים. התמודדות מול ביטוח לאומי, כמו גם גופים גדולים אחרים, היא אחד מתחומי המומחיות של עורך הדין תומר יוסף, שבנוסף מקפיד על יחס אישי לכל לקוח ועל פעולה נחושה עד למיצוי הזכויות.

    עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

    המוסד לביטוח לאומי החל לפעול מעט לאחר קום המדינה במטרה לסייע לקבוצות שונות באוכלוסייה – קשישים, נכים, מובטלים, אנשים במצב סיעודי ועוד. כדי למלא משימה חשובה זו גובה המוסד מדי שנה עשרות מיליארדי שקלים מהציבור, וגם משלם קצבאות בהיקף דומה. ב-2019 למשל שולמו ע"י הביטוח הלאומי קצבאות בסכום כולל של 95.7 מיליארד ש"ח. יחד עם זאת ישנם מצבים שבהם נדרשים שירותיו של עורך דין ביטוח לאומי באר שבע על-מנת למצות את הזכויות. במקרים אלה תמצאו מענה מקצועי, אחראי וקשוב במשרד עורכי הדין תומר יוסף שתחום המומחיות שלו הוא מימוש זכויות לנפגעי גוף, רכוש וביטוח.

    באילו מקרים נדרש השירות של עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

    * אובדן כושר עבודה – היכולת להתפרנס היא נכס יקר ערך עבור כל אדם. פגיעה מתמשכת בכושר העבודה מקנה זכאות לקבלת מענק חד-פעמי או קצבה חודשית קבועה, לפרק זמן מסוים או לצמיתות. בחלק מהמקרים המוסד לביטוח לאומי דורש הוכחות – הן לפגיעה והן להשפעתה על כושר העבודה, ובמצב כזה רק עורך דין מנוסה יוביל לקבלת העזרה המקסימלית.

    * מחלת מקצוע – מצב מורכב אחר הוא הכרה במחלת מקצוע. על-מנת לקבל את ההכרה של הביטוח הלאומי בכך יש צורך להציג חוות דעת של מומחים לגבי הקשר בין התעסוקה לבין הפגיעה, ולכן כדאי להיעזר בעורך דין בקיא בתחום.

    * הגשת ערעור על קביעת ועדה רפואית – אם ועדה רפואית דחתה תביעה, ניתן לערער על קביעה זו – רצוי מאוד בעזרת עורך דין. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי עפ"י חוק כל מי שזומן לוועדה רפואית של ביטוח לאומי רשאי להתייצב עם עו"ד שגם מוסמך לענות על השאלות בשמו.

    ייצוג מקצועי, מחויב ונחוש

    התמודדות עם גופים ממשלתיים עלולה להיות סיטואציה מתסכלת לאזרח הפשוט. עם עורך דין ביטוח לאומי באר שבע אתם לא לבד, ובפרט יש לכם על מי לסמוך כשמדובר בעו"ד תומר יוסף ובמשרד עורכי הדין שהקים בבירת הנגב. השירות והייצוג מול המוסד לביטוח לאומי ניתנים מתוך תחושת אחריות רבה, והבנה למצוקה שאליה נקלעתם. בשילוב המקצועיות והנחישות מושגות התוצאות הטובות ביותר בכל תיק.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן